Brev:
Uro om natten - optimering af flaske del 2
11. marts 2022
Alder:
7 mdr.
Uro om natten - optimering af flaske del 2
Kære Helen
Tak for svaret på mine spørgsmål - jeg har nogle korte opfølgende.
Jeg bør præcisere at vi bestemt synes at han skal spise kød og fisk og tilbyder også dette. Har prøvet lidt blandet fiskedeller og din farsbolle opskrift fra din bog, men som tidligere skrevet har det på ingen måde interesse og det er det jeg mener med, at han ikke får kød.
Mit spørgsmål er derfor - skal vi give han jerndråber tror du når hans primære kost er købegrøden? Nu og senere når mme indtaget går ned? Jeg forventer ikke der skal en stor ændring den næste tid selvom vi prøver hver dag.
Du spørger om han spiser ost og æg og svaret er nej -i hvilken form ville vi kunne tilbyde ham dette?
Jeg ser ikke at han er i nærheden af at kunne tygge noget. Han vrænger på næsen selv af quinoa flager. Han får om morgenen af og til lov til at slikke en halv tske smøreost og af og til leverpostej, hvilket fint glider ned sammen med et par små tsker a38 fra min skål :) Er det ok?
så svaret på din spørgsmål er, at nej han spiser slet ikke varieret fordi det kun er købemosen der duer. Men vi klør på med at forsøge at snige grønt ned i den.
På forhånd tak.
De bedste hilsner
Christina